kodin lämpöä

kodin lämpöä

lauantai 22. kesäkuuta 2013

Mietin tänään, kun kirjoittelen tänne ekan kerran että mistä oikein aloitan.. voisin aloittaa kertomalla että olen myös erittäin suuri kierrätyksen ystävä. innostukseni tavaroiden kierrätykseen on varmaankin lähtenyt jo siitä,kun olin pikkutyttö ja kävin mummuni sekä tätini kanssa paljon kirpputoreilla. luulen että olen sieltä saanut kimmokkkeen joka on kasvanut ja voimistunut:).. kirpparit on mieli rentoutumista minulle vieäläkin kohta 24 vuotinaana..
eli kierrän edelleen erittäin usein kirppareita ja tuunailen huonekaluja sekä tavaroita. Tosin viimeaikoina olen ehtinyt tehdä sitä hieman vähemmän, johon syynä on meidän ihana puolivuotias pojankösssikkä.


Mutta aina välillä ehdin ainakin keräillä ideoita varastoon ;)..ja nyt ideavarastoni on tupaten täynnä ja odottelee että pääsisin sen avaamaan ja toteuttamaan ainakin osan.. katsotaan mitä syntyy ;)..

kuvassa kunnostamani sohva makkariimme,johon ystäväni ompeli tyynyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti